ورود کاربران

نام کاربری:     کلمه عبور:  
  مرا به یاد داشته باش

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

ایمیل (نام کاربری):     کلمه عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
  گزارش ارزیابی سایت

سئو SEO : شش راهی که از طریق رسانه های اجتماعی می توانید رتبه خود را ارتقاء دهید

بازگشت به لیست
خلاصه ای از دستورالعمل
نـوع عملیـات : سئو
اولویت انجـام : بالا
سختی اجراء : متوسط
متوسط امتیاز : 100
مرور دستورالعمل موتورهای جستجو تمایل دارند تا نتایجی را که کاربران می خواهند نمایش دهند. رنک خود را با افزایش مشارکت ها وتعامل ها یتان در رسانه های اجتماعی با این ترفندها، بیشترکنید.
شرح جزئیات
fiogf49gjkf0d

موتورهای جستجو مثل گوگل، یاهو و بینگ می توانند صفحات رسانه های اجتماعی را به عنوان نتیجه های جستجو نمایش دهند. گاهی اوقات، یک صفحه تجاری در فیس بوک رنک بیشتری نسبت به یک وب سایت تجاری واقعی کسب می کند. اما این چگونه ممکن است؟

موتورهای جستجو تمایل دارند تا نتایجی را که کاربران می خواهند نمایش دهند. بنابراین اگر کاربران پستی مملوء از کلمات کلیدی در گوگل پلاس بگذارند، بینگ به آن رنک بیشتری نسبت به پستی که 4 ماه قبل در یک بلاگ گذاشته شده است، می دهد.

درست همانطور که پستهای یک وب لاگ، موجب اعتبار می شوند، رسانه های اجتماعی نیز با به اشتراک گذاری محتوای ارزشمند میان افرادی که عضو آنها هستند،  اعتبار و قدرت به وجود می آورند.

حقیقت ساده تعامل و مشارکت است. بدون نظر دادن ها، کلیک کردن لینکها و اشتراک گذاری ها، رسانه های اجتماعی بیکار می نشینند.

رنک خود را با افزایش مشارکت ها وتعامل ها یتان در رسانه های اجتماعی با این ترفندها، بیشترکنید.

لینکهایی را با وب سایت خود به اشتراک بگذارید

هر شبکه اجتماعی جایی دارد تا بتوانید در آن تایپ کنید، خواه در زیر یک ویدئو و یا یک توئیت جدید بالاخره فضایی برای کاربران که در آن ، متن خودشان را ایجاد کنند درنظر گرفته شده است. بازاریابها  این یک فرصت برای شماست تا بدرخشید. به روز رسانی های مرتبطی را ایجاد کنید که شامل یک لینک به صفحه ای خاص در وب سایتتان باشد. به عنوان مثال، چنانچه می خواهید مطلبی در مورد یک محصول به اشتراک بگذراید، یک عکس از محصول را پست بگذارید و در زیر نویس آن لینک صفحه محصول را قرار دهید.

 به هنگام پست گذاشتن لینکها، از کوتاه کننده های آدرس استفاده کنید .

اگر کسب و کار شما  از یک ابزار زمان بندی رسانه های اجتماعی مانند Hootsuite یا  Sprout Social استفاده می کند، کوتاه کننده ها در این ابزارها به هنگام زمان بندی پستها ارائه می شوند.

محتوای همه گیر ایجاد کنید

هرچه بیشتر محتوای با کیفیت تر ایجاد کنید، بیشتر  احتمال دارد که افرادی را داشته باشید که مطالب شما را به اشتراک می گذارند و همه گیر می شوید. این لازم است زیرا اشتراک گذاری بیشتر برابر است با فعالیت بیشتر و آگاهی از برند و بهبود رنکینگ. موتورهای جستجو از تعاملات بالا در صفحات رسانه های اجتماعی برای کمک به رنک در هر نتیجه جستجوی مختلف، استفاده می کند. تاکتیک های زیر را برای افزایش تعامل و نهایتاً بهبود رنکینگ امتحان کنید.

به احساسات متوسل شوید.

بهترین راه برای خلق پستهای همه گیر، متوسل شدن به احساسات افراد است. احساسات، واکنش و عکس العمل نشان دادن را تحریک می کند، مانند مشارکت و تعامل ، خرید و ارجاع. از احساساتی همچون عصبانیت، غم و اندوه و غرور، برای دریافت بزرگترین پاسخ استفاده کنید. هدف شما صرفاً ارتباط برقرار کردن نیست. بلکه می خواهید با احساسات کاربرانتان ارتباط برقرار کنید.

  ویدئوهای بیشتری به اشتراک بگذارید.

متوسل شدن به المان های بصری مانند ویدئو تعامل بیشتری به نسبت

پستهای محتوایی دریافت می کنند.    Business Insider مطالعه و تحقیقی انجام داده است که در آن انواع پستها ،پستهای همراه با لینک، عکس ، متن خالی و ویدئو بررسی می شوند تا ببینند کدامیک بیشترین تأثیر واقعی را دارند. در این میان ویدئوها بیشترین تأثیر را دارند.

 

از افرادی که می خواهید با آنها ارتباط برقرار کنید سئوال کنید.

کاربران را وادار سازید تا روی مطالب شما متوقف شوند و برای لحظه ای فکر کنند. اجازه دهید تا همانطور که زمان بیشتری بر روی مطالب شما صرف می کنند و قبل از اینکه با یک پاسخ نظر خود را بدهند، در افکار خود فرو روند. چندین راه مختلف برای سئوال پرسیدن در رسانه های اجتماعی وجود دارد. بسته به پیچیدگی مخاطبان، هر چه ساده تر باشند، احتمال اینکه نظرات و پاسخهایی را دریافت کنید، بیشتر است.

آدرس های وب سایت را به صفحات بیوگرافی  اضافه کنید

انجام این کار بسیار ساده می باشد، بسیاری از کسب وکارها بخش" درباره ما" را در صفحات رسانه های اجتماعی به طور کامل تکمیل نمی کنند. هر پروفایل در رسانه های اجتماعی یک فرصت به کسب و کارها می دهد که شامل لینکی به وب سایت می باشد. لینک را قرار دهید! با وارد کردن آدرس سایت در  فیس بوک به عنوان نقطه ی مرجع عمل می کند تا کاربران تحقیق خود را در مورد یک کسب و کار ادامه دهند و به انتقال ترافیک از رسانه های اجتماعی به وب سایت کمک کنند. موتورهای جستجو همچنین می توانند از این اطلاعات جهت جفت و جور کردن وب سایت ها با شبکه های اجتماعی و رتبه بندی هایشان، استفاده می کنند.

هشتگ ها دوستان شما هستند!

هشتگ ها به طور قطع دوستان بازاریابها هستند. آنها موضوعات روز را با کاربران همگام می سازند و حتی فضای کسب و کار را به جهت نمایش و پیگیری در رادارها ساده تر می کنند.

موضوعات روز را با استفاده از ابزارهایی در خصوص هشتگ ها ، مانند Tagboard،RebelMouse و Keyhole دنبال کنید. در یک گفتمان شرکت کنید و از هشتگ ها جهت بهبود شانس رتبه خود برای موضوعات مرتبط استفاده کنید.

از لیست های محلی به نفع خود استفاده کنید

به روز رسانی فهرستهای یک کسب و کار، می بایست یکی از اولین گامها در یک طرح تجاری جدید باشد. هنگام به روز رسانی فهرست ها در دفترچه راهنمای تجاری، درج کردن هر شبکه اجتماعی که به کسب و کار مرتبط است، حائز اهمیت است. آدرس شبکه اجتماعی را به طور صحیح و نام کسب و کار را به طور کامل درج نموده و اطمینان حاصل کنید که  آدرس را مطابق آنچه که میخواهید وارد کرده اید.

فراموش نکنید که مکان خود را در توئیتر هشتگ کنید، در پینترست نیز آن را درج کنید و در پستهای گوگل پلاس هم آن را هشتگ کنید. هرچه بیشتر مکان یک کسب و کار در پروفایل های رسانه های اجتماعی و دفترچه راهنمای تجاری کسب و کارها درج شود، موتورهای جستجو بیشتر و بهتر می توانند مکان دقیق و ارتباطات ان کسب و کار را شناسایی کنند.

با نمودار جستجوی فیس بوک شروع کنید

وقتی به این فکر می کنیم که چگونه نمودار جستجوی فیس بوک رتبه وب سایت را بهبود می بخشد، در واقع به پایه و اساس بازاریابی بر می گردیم: در حالیکه حواسمان به رقیب هایمان است،  باید بفهمیم مشتریان چه چیزهایی را بیشتر دوست دارند و یا از چه چیزهایی کمتر خوششان می آید. نمودار جستجوی فیس بوک دقیقاً این امکان را به شما می دهد.

نمودار جستجو، بی نقص ترین راه برای تحلیل و آنالیز اطلاعات رقبا و کاربرانی است که از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند. نتایج را به وسیله مواردی که مخاطبانتان می پسندند، فیلتر کنید: صفحات، علاقه مندیها، گروهها و غیره. نتیایج جستجو بر اساس زبان واقعی نمایش داده می شود، نه فقط کلیدواژه. بیاموزید که افراد به چه چیزی پاسخ می دهند، چه چیزی را دوست دارند و همان چیز را تکرار کنید. از آنچه که رقبایتان انجام می دهند، آگاهی داشته باشید وصفحه فیس بوک خود را در صدر نتایج جستجو نگه دارید.

 Jen Smith ، وب لاگ نویس رسانه های اجتماعی، راهنمای سریعی از روشهای تحقیق و تحلیل با استفاده از نمودار جستجوی فیس بوک، گردآوری کرده است. اطلاعات زیر را در نوار جستجو در فیس بوک وارد کنید:

صفحات

صفحاتی که مورد پسند افرادی که { نام صفحه} را دوست دارند، بوده است

صفحاتی که مورد پسند افرادی که { نام صفحه} و  { نام صفحه} را دوست دارند، بوده است

علاقه مندیها

علاقه مندیهایی که مورد پسند افرادی که { نام صفحه} را دوست دارند، بوده است

علاقه مندیهایی که مورد پسند افرادی که در نزدیکی { نام مکان} زندگی می کنند، بوده است

گروها

گروههایی که افرادی که{ نام صفحه} می پسندند، به آن پیوسته اند

گروههایی که افرادی که به { نام صفحه} علاقه مندند، به آن پیوسته اند

در صورتی که متوجه الگو نشدید، میزان افزایش تعامل در رسانه های اجتماعی و اساساً در هرکجا که آنلاین باشد، منجر به افزایش رتبه برای کسب و کارها می شود. در مجموع محتوای با کیفیت تولید کردن که افراد بخواهند آن را به اشتراک بگذارند، به پروفایل کسب و کارها کمک می کند تا در نتایج جستجو به طور چشمگیر نمایش داده شوند و موجب ترقی در نام تجاری و رتبه بندی خود  شوند.

مترجم مهندس حسین زاده



نظرات و پیشنهادات لطفا دیدگاه های خود را در ارتباط با مطلب فوق با ما در میان بگذارید.
ایمیل شما
 
موضوع
نظر / پیشنهاد
 
لطفاً کد موجود در تصویر راوارد کنید

 
نکات مهم
fiogf49gjkf0d

لینکهایی را با وب سایت خود به اشتراک بگذارید.

محتوای همه گیر ایجاد کنید.

به احساسات متوسل شوید.

ویدئوهای بیشتری به اشتراک بگذارید.

از افرادی که می خواهید با آنها ارتباط برقرار کنید سئوال کنید.

آدرس های وب سایت را به صفحات بیوگرافی  اضافه کنید

 

 

 

آخرین مطالب کلیک تولز را در Linked in دنبال کنید




عضویت در خبرنامه