ورود کاربران

نام کاربری:     کلمه عبور:  
  مرا به یاد داشته باش

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

ایمیل (نام کاربری):     کلمه عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
  گزارش ارزیابی سایت

سئو SEO : Link Building - ساختن لینک در سال 2016 را هدف قرار دهید(جدید)

بازگشت به لیست
خلاصه ای از دستورالعمل
نـوع عملیـات : SEO
اولویت انجـام : بالا
سختی اجراء : متوسط
متوسط امتیاز : 100
مرور دستورالعمل هدف قرار دادن ساخت لینک‌ها موجب می‌شود که به صورت شخصی تعداد زیادی از لینک‌ها به سمت سایت شما هدایت شود و سعی شود از این لینک‌ها برای افزایش آمار بازدید استفاده شود
شرح جزئیات
fiogf49gjkf0d

Targeted Link Building 

SEO ریشه طولانی در هدف قرار دادن برای ساختن لینک دارد. مدت زمان زیادی نیست که فاکتورهای دیگری اضافه شده‌اند اما هنوز هم از فاکتورهای ارزشمند سئو برای بهبود رتبه‌بندی سایت می‌باشد. در این مقاله توضیح داده می‌شود که چرا هنوز هم ساخت لینک در فاکتورهای سئو مهم است و چگونه می‌توانید یک فرآیندی که از نظر استراتژیکی موفقیت‌آمیز است را برای این منظور دنبال کنید. 

 

هدف قرار دادن ساخت لینک‌ها موجب می‌شود که به صورت شخصی تعداد زیادی از لینک‌ها به سمت سایت شما هدایت شود و سعی شود از این لینک‌ها برای افزایش آمار بازدید استفاده شود و نگاه کنید برای یک مدت طولانی این هسته سئو می‌شود. این نشان می‌دهد سئو چگونه کار انجام می‌دهد این تقریباً شروع و پایان خواهد بود.

 

چه موقعی این سبب ایجاد حساسیت می‌شود؟

از نظر من، مورد هدف قرار دادن ساختن لینک می‌تواند ایجاد حساسیت کند هنگامیکه شما در شرایط خاصی این کار را انجام می‌دهید. طبق سایت MOZ، از تجربیات به دست ‌آمده، از اظهارات خود گوگل، از تعداد زیادی داده‌های صنعتی که لینک‎‌ها همچنان به اندازه سر سوزنی سبب تغییر رتبه‌بندی سایت می‌شود. در صورتیکه شما سایتی دارید که رتبه 4 را دارد شما به یک دسته از لینک‌های جدید به صفحات و سایت‌های مهم در سراسر وب اشاره می‌کنید به خصوص آن‌هایی که شامل متن‌هایی هستند که شما در تلاش برای گرفتن رتبه برای آن‌ها هستید و در نتیجه شما می‌توانید از این طریق رتبه سایت خود را افزایش دهید.

این تکنیک برای سایت‌هایی که جزو ده سایت برتر و یا بیست سایت برتر هستند و یا حتی جز سی سایت هستند بسیار خوب جواب خواهد. ممکن است شما بگویید که من جزو این رتبه‌بندی‌ها نیستم ولی هدف دارم از صفحه دوم یا صفحه سوم به صفحه اول گوگل بیایم و در نتیجه بسیار امیدوارانه به جایگاه دو  تا سه سایت اول گوگل برسیم. در نتیجه بسیار ارزشمند است که ساخت لینک را مورد هدف قرار دهیم چرا که زمانیکه این کار را انجام می‌دهید اطمینان می‌یابید که بازدید و ترافیک بیشتری به سمت سایت خود می‌آورید.

آیا اینگونه ساختن لینک‌ها ارزشمند است؟

آیا این کار آن هدفی را که می‌خواهیم انجام خواهد داد؟ و پاسخ بله است. نگاه کنین در صورتیکه هدف شما به دست‌آوردن رتبه بهتر باشد، ساخت لینک‌ها یکی از روش‌هایی است که از یک نقطه نظر مثبت خواهد بود. از نقطه نظر تجربه کاربری، صفحات در هر بازدید، نرخ جست‌وجوی شما، چیزهایی مانند میزان زمان مصرفی بر روی سایت، در صورتیکه شما نرخ تاخیر زیادی را نبینید، در صورتیکه شما صفحه‌ای دارید که در دسترس است و به خوبی بهینه شده است در نتیجه لینک‌ها بیشترین قدرت را خواهند داشت. اما شما یک فرآیند تکراری، مقیاس‌پذیر برای ساخت لینک می‌گیرید. اما شما به همان چیز مشابه‌ای نیاز دارید که ما به طور گسترده در شیوه‌های بازاریابی به آن نگاه می‌کنیم. شروع آن در ابتدا سخت خواهد بود اما زمانیکه این کار را انجام دادیم ما یک فرآیندی را پیدا کردیم که دوباره و دوباره برای ما کار خواهد کرد.

در نتیجه ما برای شما مشخص می‌کنیم که کدام تکنیک‌ها در این مورد جواب می‌دهند.

در کل شما آن‌ها را در سه دسته‌بندی زیر می‌بینید.

توسعه یک به یک[1] : معمولاً شما هستید که بیرون می‌روید و یک ایمیل ارسال می‌‌کنید. این می‌تواند حالت ارسال دسته‌جمعی داشته باشد. ارسال دسته‌جمعی به مانند اشتراک در فیسبوک، جایی که ما یک پیغامی به مانند این را تولید کرده‌ایم و جملاتی به مانند این. و یا می‌تواند ایمیل باشد. می‌تواند تحت عنوان یک ایمیل مشترک باشد. می‌تواند خبرنامه باشد.می‌تواند تحت عنوان بلاگ باشد و در نتیجه تقویت پرداخت وجود دارد. چیزهایی به مانند تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات بومی، نمایش و تمامی این فرمت‌های متفاوت. هر چقدر جلوتر می‌روید متوجه می‌شوید که این توسعه یک به یک موثرترین روش است زمانیکه شما می‌توانید آن روابط را ایجاد کنید و یا زمانیکه شما چیزی دارید مانند یک سایت، یک شخص، یک برند را هدف قرار داده‌اید. پخش به خوبی کار می‌کند در صورتیکه  انواع خاصی از محتوا یا ابزارها یا داده‌های دریافتی ، شما در حال حاضر در حال رسیدن به مخاطبان از طریق یکی از رسانه های اجتماعی هستید.

تکثیر پرداخت گرایش به بهتر شدن دارد زمانیکه شما کاربرانی دارید که می دانید به طور بالقوه بر روی آن لینک‌های مورد پرداخت کلیک می کنند. اما شما نمی توانید به آن ها از کانال اصلی دسترسی بیابید.

ساخت یک فرآیند خوب برای به دست آوردن لینک

بیایید این فرآیند را در اینجا به پایان برسانیم. من فکر می کنم از مهم ترین فاکتورهای اساسی است و این نکته به ما کمک می کند که چرخ را در دست بگیریم. زمانیکه من یک سری سازنده های موفق برای انجام کارهای آن ها می سازم.

 

گام اول: دستیابی به ارتباطات مرتبط

ما دریافتیم که برای لینک هایی که در تلاش هستیم تا برای آن ها ارتباطات مرتبط و مناسب را بیابیم راه عالی برای به دست آوردن این لینک هاست. می توانیم توسط انجمن ها و یا اتاق های چت به این موضوع برسیم. حتی می‌تواند کامنت هایی که در وبلاگ ها گذاشته می شود باشد. ممکن است به این نتیجه برسیم که این لینک های رقابتی روش خوبی برای به دست آوردن فرصت است. هم چنین می توانید متوجه شوید رقبای شما چه کسانی هستند و آیا در اینگونه فعالیت ها حاضرند یا خیر. چه کسانی آن ها را لینک کرده اند و آیا بر روی لینک آن ها کلیک می شود و درصورتیکه کلیک می شود چه کاربرانی بر روی لینک آن ها کلیک کرده اند

منابع لینک کننده و لیست ها

می توانید پست های عالی در این مورد داشته باشید.

تاثیرگزاران شبکه های اجتماعی و بلاگ

این ها مردمی هستند که تمایل به اجرا دارند به طور مشخص وبلاگ ها و یا حساب های اجتماعی محبوب در شبکه های اجتماعی توییتر، فیسبوک و یا linked in و یا پینترست. می تواند اینستاگرام باشد.

منابع تمرکز، ویژگی و یا واکنش

این یک مقدار پیچیده خواهد بود اما جالب خواهد بود که برای محتوایی که ایجاد می کنید لینک می سازید.

ساخت یک صفحه گسترده کسب لینک

این صفحه گسترده بعضی وقت ها به این صورت است. بی شباهت به ایجاد و کسب کلمات کلیدی نیست. به جای آن ما بر این اساس اولویت بندی می کنیم:

چقدر مهم است و چقدر مهم خواهد بود که بابت آن لینک دریافت کنیم؟ آیا ما بایستی برای آن فرآیندی انجام دهیم؟ آیا من بایستی کسی را داشته باشیم که بتوانم به آن دسترسی پیدا کنیم؟

اجرا، تکرار، یادگیری

همه ما درصدد یادگیری هستیم و همه ما می خواهیم از اشتباهات خود درس بگیریم و تا جای امکان از تجارب دیگران استفاده کنیم. تجارب دیگران نشان می دهد که سرمایه گذاری در دو زمینه محتوا و شبکه های اجتماعی سبب گرفتن بیشترین بازخورد بر روی سایت خواهد شد و سرمایه گذاری بر این دو مورد از مهم ترین فاکتورهای سئو خواهد بود. به همان اندازه ساخت لینک می تواند برای گرفتن بازخورد بر روی سایت تاثیرگذار باشد. با سرمایه گذاری بر این دو مورد بایستی به خودمان فرصت دهیم تا بتوانیم نتیجه و خروجی را ببینیم و ما میتوانیم از این طریق رتبه سایت خود را بهبود دهیم اما در صورتیکه به خودمان زمان ندهیم و به سرعت کاری که شروع شده را رها کنیم نتیجه ای نخواهیم گرفت و هیچ خروجی مفیدی نخواهیم داشت.

 



[1] One-to-one outreach


با تشکر فراوان از مهندس داوری فر



نظرات و پیشنهادات لطفا دیدگاه های خود را در ارتباط با مطلب فوق با ما در میان بگذارید.
ایمیل شما
 
موضوع
نظر / پیشنهاد
 
لطفاً کد موجود در تصویر راوارد کنید