ورود کاربران

نام کاربری:     کلمه عبور:  
  مرا به یاد داشته باش

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

ایمیل (نام کاربری):     کلمه عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
  گزارش ارزیابی سایت

سئو SEO : چگونه تبلیغات آنلاین بر نگرش مشتری تاثیرگذار است؟

بازگشت به لیست
خلاصه ای از دستورالعمل
نـوع عملیـات : SEO
اولویت انجـام : متوسط
سختی اجراء : متوسط
متوسط امتیاز : 100
مرور دستورالعمل یکی از سوالات کلیدی که ذهن بسیاری از تبلیغ‌کنندگان را به خود مشغول می‌کند این است که آیا تبلیغات آنلاین برای برند تجاری من به راستی عمل می‌کند؟
شرح جزئیات
fiogf49gjkf0d

یکی از سوالات کلیدی که ذهن بسیاری از تبلیغ‌کنندگان را به خود مشغول می‌کند این است که آیا تبلیغات آنلاین برای برند تجاری من به راستی عمل می‌کند؟ برای پاسخ به این سوال Nielsen نتایجی را از بیش از 500 کمپین تبلیغاتی تجاری که به وسیله خودش در یک سال و نیم اخیر اندازه‌گیری شده است تحلیل کرد. این موضوع در شکل 3 نشان داده شده است.

به طور خلاصه، پاسخ بله است. تبلیغات برند تجاری به طور متوسط در حال حرکت به اندازه سر سوزنی به سمت معیارهای موثر و موفق در تاثیرگذاری برای تبلیغ نام تجاری هستند.

در مقابل برخی ادعاها، کسی به تبلیغات آنلاین توجهی نشان نمی‌دهد. تحقیقات نیلسون نشان می‌دهد که میانگین بین گروه‌های کنترل و گروه نمایش افزایش می‌یابد. نشان می‌دهد که مصرف کنندگان در معرض یک سری تبلیغات آنلاین قرار دارند.

جای تعجب ندارد که اولین قدم برای تاثیرگذاری بر روی مشتریان تبلیغاتی است که اطمینان می‌دهد مصرف‌کنندگان به آن تبلیغات توجه می‌کنند و آن‌ها را خودشان به یاد می‌آورند.

سوال بعدی تبلیغ‌کنندگان نام برند تجاری این است که آیا کمپین‌های تبلیغاتی تجاری واقعا می‌تواند عقاید و اهداف مصرف‌کنندگان را تغییر دهد. دنبال کردن آگهی‌های خاطره‌انگیز، وابستگی پیام بالاترین تغییرات میانگین را نشان می‌دهد. این موضوع را نشان می‌دهد که تبلیغات آنلاین همچنین می‌تواند در نشان دادن مقصود یک برند موفق باشد.

تحقیقات نیلسون همچنین نشان می‌دهد که تبلیغات آنلاین اغلب به طور کلی آگاهی را برای برند آنلاین افزایش می‌دهد. این یکی از فاکتورهای مهم در موفقیت یک محصول است. روشن است که مصرف‌کنندگان بایستی از یک محصول جدید قبل از خرید آن آگاه شوند.

معیارهای تبلیغات برندهای تجاری به صورت آنلاین بایستی بتواند در عقاید و نظرات مشتریان و مصرف‌کنندگان تغییراتی ایجاد کند.

 

تغییرات متنوع در نتایج سرتاسر کمپین‌های تجاری

در حالی که تحلیل‌های ما نشان می‌دهد که بیشترین نتایج مثبت در بین برندهای تجاری بر معیارها به طور متوسط تاثیر می‌گذارد. شاید حتی نتیجه مهمتر و بیشتر این باشد که تنوع زیادی در کمپین‌های تبلیغاتی آنلاین که ما اندازه‌گیری کردیم وجود دارد همان طور که در شکل 4 نشان داده شده است. ما دریافتیم که برخی از کمپین‌ها در میان تمام معیارها بسیار موفق هستند، بعضی کمپین‌ها فقد در یک سری بعدها موفق هستند، و بقیه در سرتاسر تحت اجرا هستند.

به صورت معمول‌تر، تبلیغات وبی قوی‌تر تاثیر بیشتری بر تمام معیارهای مقایسه با تبلیغات ضعیف یا متوسط دارد. فقط همان‌طور که تبلیغات TV بر مبنای محتوا و کیفیت بالاتر بهتر اجرا می‌شود، تبلیغات آنلاین بسیار راحت به وسیله فاکتورهایی مانند خلاقیت، محتوای منتشر شده و نوع تبلیغ تاثیر می‌گیرند. در حقیقت تبلیغات آنلاین به طور بالقوه طیف بیشتری از فرصت‌ها را نسبت به انواع فرمت‌های تبلیغاتی تلویزیونی ارائه می‌دهد. در بیشتر موارد، درک تاثیر تبلیغات آنلاین و تاثیر یک تبلیغ ضعیف حتی بسیار پیچیده‌تر از درک تاثیر تبلیغات تلویزیونی است.

استفاده از معیارهای برند تجاری برای جدا شدن از پک

فقط همانگونه که تبلیغ موثر تلویزیونی این تفکر را دارد که اهرمی برای هل دادن و به جلو بردن در بهبود کمپین‌های تلویزیونی آن‌ها است. در طول زمان، تحقیقات اثربخش آنلاین می‌تواند به مانند این باشدکه اهرمی برای کمک به بازاریاب‌هاست تا درک کنند که آن فاکتورها کمپین‌های وب موفق‌تری را در پی خواهند داشت.

 

کسانی که این معیارهای جدید را در آغوش می‌گیرند و اطلاعات موثری را در رسانه‌های اجتماعی جمع‌آوری می‌کنند جایگاه بهتری نسبت به بقیه خواهند گرفت، و به مانند این است که بخواهند خود را از رقابت جدا کنند.

 

 

 

معیارهای موثر برند تجاری آنلاین نیلسون با استفاده از استراتژی‌های آسان و استاندارد شده است که این معیارها با بخشی از تجربه کاربری فیسبوک یکپارچه شده است. نیلسون گزارش می‌دهد که فقط با مشتریان بدون دریافت هیچگونه اطلاعات شخصی آن‌ها از فیسبوک در ارتباط است.

از آن جاکه رای گیری آنلاین پس از انتشار و بدون تجربه کاربری فیسبوک رخ می‌دهد، هیچ Pup-up و یا روش‌های کلیکی نیاز ندارد.



نظرات و پیشنهادات لطفا دیدگاه های خود را در ارتباط با مطلب فوق با ما در میان بگذارید.
ایمیل شما
 
موضوع
نظر / پیشنهاد
 
لطفاً کد موجود در تصویر راوارد کنید