ورود کاربران

نام کاربری:     کلمه عبور:  
  مرا به یاد داشته باش

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

ایمیل (نام کاربری):     کلمه عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
  گزارش ارزیابی سایت

سئو SEO : تبلیغات به طور فزاینده‌ای در حال ساخت برندهای آنلاین هستند.

بازگشت به لیست
خلاصه ای از دستورالعمل
نـوع عملیـات : SEO
اولویت انجـام : متوسط
سختی اجراء : متوسط
متوسط امتیاز : 100
مرور دستورالعمل یک ضرب المثل قدیمی وجود دارد که می‌گوید تبلیغ کنندگان به دنبال چشم مشتریان خود هستند و بیش از 10 سال است که یک رشد فزاینده ای در تعداد مشتریان و مقدار زمانی که برای خرید محصول صرف می‌کنند وجود دارد.
شرح جزئیات
fiogf49gjkf0d

تبلیغات به طور فزاینده‌ای در حال ساخت برندهای آنلاین هستند.

یک ضرب المثل قدیمی وجود دارد که می‌گوید تبلیغ کنندگان به دنبال چشم مشتریان خود هستند و بیش از 10 سال است که یک رشد فزاینده ای در تعداد مشتریان و مقدار زمانی که برای خرید محصول صرف می‌کنند وجود دارد.

از سال 2003، تعداد آمریکایی‌های با دسترسی اینترنت 34 درصد رشد داشته است از 186.7 میلیون تا 249.3 میلیون بر اساس Nielsen. این رشد با یک خلاً نیست و به صورت آنلاین در حال یکپارچه شدن با زندگی مصرف‌کنندگان و مشتریان است. آن‌ها در سرکار به صورت آنلاین دسترسی دارند( نزدیک به 27 ساعت هر کاربر هر ماه). بر روی موبایل، درحال حاضر 43 درصد از بزرگسالان آمریکایی دارای گوشی‌های هوشمند هستند و حتی در حال حاضر با بقیه رسانه‌ها( 20 درصد از بزرگسالان آمریکایی به صورت روزانه با استفاده از یک PC و یا ابزارهای رسانه‌ای دیگر در حال تماشای تلویزیون هستند با توجه به رفتارسنجی رسانه‌ای موسسه تحقیقات USA TouchPoints)

به علاوه، بیشتر و بیشتر دلارهای تبلیغاتی در حال کشف راه خود به صورت آنلاین هستند. در سال 2011 تبلیغات منتشر شده توسط گروه کمبریج ( شرکت Nielsen) یک نظرسنجی از بیش از 300 تا از تصمیم گیرندگان تبلیغات از انواع صنایع نشان می‌دهد که بودجه دیجیتالی بیش از هر نوع رسانه دیگری در سال 2011 افزایش یافته است اما چیزی که جالب است این است که این رشد  فقط تبلیغات تجارت الکترونیک نبوده است بلکه در صدد افزایش ترافیک و به دنبال آن افزایش فروش بوده است. گزارش گروه کمبریج همچنین نشان می‌دهد که در سال 2011 حدود 54 درصد آن نظرسنجی‌ها با مقایسه بر اساس مطالعه در سال 2008 معتقدند که تجارت آنلاین در حال رشد دادن موثر به وجهه برندها هستند. همچنان که مشتریان در حال آوردن اینترنت به زندگی خودشان هستند تلبیغ کنندگان به روش‌هایی علاقه‌مندند که بهتر بتوانند مشتری جذب کنند، بهتر پیام ارسال کنند و توسط این رسانه‌ها بتوانند روابط بهتری ایجاد کنند. به بیان دیگر، این تبلیغات به راستی به نظر می‌رسد در حال ساخت برندهای آنلاین هستند.

به نظر می‌رسد تبلیغ‌کنندگان برای ترکیب ساختمان تجاری خود و برند آنلاین، به دنبال دو چیز هستند: اعتماد به نفسی که سرمایه‌گذاری آن‌ها در حال کمک به رسیدن آن‌ها به اهداف تجاری خود هستند و همچنین معیاری که بتواند به آن‌ها توانایی این را بدهد که موفقیت آن‌ها را در مبارزات انتخابی نشان دهد.

آیا CTR[1] معیار خوبی برای سنجش میزان تاثیرگذاری یک برند است؟

تاریخچه اولیه از فروش مستقیم کانال‌های فروش روشی را بر مبنای روش‌های سنتی ارائه می‌دهد برای مثال تاثیر نرخ کلیک که بازاریاب‌های تجارت الکترونیک عادت کردند که استراتژ‌ی‌هایی را برای بهبود فروش آنلاین اتخاذ کنند. با این حال گسترش اهداف تبلیغ برای در برگیری ساختمان تجاری با تکیه بر سوالاتی مانند این است که آیا چنین معیارهایی می‌تواند به درستی چگونگی عملکرد کمپین‌های تجاری را در مقابل اهداف بازاریاب‌های برند اندازه‌گیری کند.

بسیاری از بازاریاب‌های تجاری، کمپین‌های آنلاین را با هدف بردن فروشگاه‌ها به صورت آنلاین راه اندازی می‌کنند. Nielsen قادر است که بسنجد آیا کمپین‌های تبلیغاتی آنلاین تاثیری بر رفتار خرید به صورت آفلاین دارد یا خیر که نمایش آنلاین را با خریداران آفلاین ارتباط می‌دهد.

این خیلی واضح است که دستاوردهای آن‌ها که تبلیغات آنلاین آن‌ها می‌تواند بر رفتارهای خرید آفلاین تاثیر قابل توجهی داشته باشد. با این حال همان‌طور که در شکل 1 نشان داده شده است نرخ کلیک به تنهایی تغییرات را در فروشگاه‌ها  بر طبق کمپین‌های تبلیغاتی آن‌ها پیش‌بینی کند. قرار دادن یک کمپین تبلیغاتی با ارسال هزاران کلیک نمی‌تواند به تنهایی فروش را افزایش دهد. علاوه بر این ارزیابی یک کمپین صرفا بر اساس تعداد کلیک نسبت به تعداد مشتریان بالقوه تاثیرگذار به وسیله کمپین کمتر تخمین زده می‌شود.

 

بقیه کمپین‌های تجاری برای انتقال اطلاعات به مشتریان، آگاهی آن‌ها از محصولات و خدمات جدید، یا تغییر احساسات و اهداف آن‌ها در مورد یک برند و یا یک محصول طراحی شده‌اند.

به طور خیلی جالب، تحقیقات نشان می‌دهد که نرخ کلیک برای یک کمپین تبلیغاتی ارائه شده نتواند میزان دستیابی به این اهداف نگرشی را پیش‌بینی کند.(شکل 2 را ببینید)

همان طور که انتظار میرود یک ارتباط مثبت بین کلیک مشتریان بر روی یک تبلیغ و توانایی آن‌ها برای به یاد‌آوردن آن تبلیغ وجود دارد. با این حال این ارتباط هنوز ضعیف است و باید بیشتر بر روی آن کار شود.

تبلیغات آگاهانه هر دو احتمال فراخوان مجدد و احتمال کلیک را افزایش می‌دهد اما هیچ معیاری برای نام تجاری وجود ندارد چه این پیام مشتریان را زیاد می‌کند و یا در تغییرات سطح آگاهی مشتریان، اعتقادات و یا اهداف آن‌ها موفق باشد که هیچ ارتباطی با CTR ندارد.

اما آیا معیارهای نام تجاری با فروش ارتباطی دارد؟

با حفر بیشتر تحقیقات Nielsen، شواهدی مبنی بر معیارهای نگرشی وجود دارد برای مقابله مقصود خرید، مهم‌ترین پیشگویان خرید آفلاین هستند، یک روش قدرتمند برای ارزیابی موفقیت کمپین‌های با نام تجاری خود هستند.

مطابق با تحقیقات انجام شده یک چیدمان قوی بین ملاحظات افزایش خرید دنبال شده یک کمپین آنلاین و افزایش خرید به صورت آفلاین وجود دارد.

گزارش کمپین‌های تجاری نشان می‌دهد که مقصود خرید بعد از دیدن یک تبلیغ نشان داده شده در فروش محصول افزایش می‌یابد.

موارد با مقصود خرید ثابت، هیچ تغییر قابل توجهی در فروش نشان نمی‌دهد.

به طور کلی، این بسیار واضح است که معیارهای پاسخ مستقیم سنتی مانند نرخ کلیک، برای نشان دادن کمپین‌های آنلاین بر رفتار مشتریان و یا خرید آفلاین تاثیری نمی‌گذارد.

در نتیجه تبلیغ کنندگان به معیارهای تجاری بهتری احتیاج دارند که بتواند تاثیری بر فروش از تبلیغات آنلاین داشته باشد.



[1] Click-Through Rate

 



نظرات و پیشنهادات لطفا دیدگاه های خود را در ارتباط با مطلب فوق با ما در میان بگذارید.
ایمیل شما
 
موضوع
نظر / پیشنهاد
 
لطفاً کد موجود در تصویر راوارد کنید