ورود کاربران

نام کاربری:     کلمه عبور:  
  مرا به یاد داشته باش

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

ایمیل (نام کاربری):     کلمه عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
  گزارش ارزیابی سایت

سئو SEO : افسانه 15و 16 سئو از 17 افسانه ای که در سال 2016 کارایی ندارند

بازگشت به لیست
خلاصه ای از دستورالعمل
نـوع عملیـات : سئو
اولویت انجـام : متوسط
سختی اجراء : متوسط
متوسط امتیاز : 100
مرور دستورالعمل راز 15: جعبه‌های پاسخ کوتاه فقط در صورتی اهمیت دارند که شما ویکی پدیا هستید. راز 16: من به استراتژی بهینه‌سازی برای موبایل نیازی ندارم.
شرح جزئیات
fiogf49gjkf0d

MYTH#15

جعبه‌های پاسخ فقط در صورتی اهمیت دارند که شما ویکی پدیا هستید.

راز پانزدهم: جعبه‌های پاسخ کوتاه فقط در صورتی اهمیت دارند که شما ویکی پدیا هستید.

هرچند که ممکن است مانند شاهکاری غیر‌ممکن به نظر برسد که ویکی پدیا برای پاسخ‌های کوتاه گوگل مورد ضرب و شتم قرار بگیرد. عکس‌های زیر به عنوان مثالی از دو وب سایت که ویکی پدیا را ضرب و شتم کردند نشان داده شده است چرا که محتوایی ایجاد کردند که بسیار مناسب و مرتبط بود. یکی از مثال‌ها بر روی بروزرسانی بزرگ گوگل از سال 2015 متمرکز شده است:Mobilegeddon

مثال دیگر یک پست که مبتنی بر لیست است را نشان می‌دهد وقتی که سرچ می کنم " چگونه بلاگ کنم " نخست این گزینه مبتنی بر لیست بالا می‌آید زیرا این قابل هضم‌ترین قطعه اطلاعاتی گوگل است که در این موضوع یافت می‌شود. شما همچنین ممکن است تعجب کنید در صورتیکه جعبه‌های پاسخ باعث ایجاد ترافیک برای شما شود، و حتی اگر این بهینه‌سازی برای این منظور زمان شما را ارزشمند می‌سازد. پاسخ کوتاه بله است. این جعبه‌ها به شما کمک می‌کند، از خط‌ها بگذرید و حتی تا صدر نخست #1 به عنوان یک ویژگی خاص رتبه بگیرید. شما همچنین مثال‌های زیر را میبینید که به شما یک ارتباط واضح در مورد مقاله می‌دهد بنابراین شما می‌توانید برای دریافت جزییات بیشتر بر روی یک موضوع مشخص آن را بخوانید.

یک تلاشی برای این مورد انجام دهید. در برخی زمینه‌ها در گوگل جست‌وجو کنید و ببینید که کجا فرصت و شانسی برای وبلاگ یا سایت خود پیدا می‌کنید.

صفحاتی که گوگل برای پاسخ‌های کوناه بر روی سایت ما انتخاب می‌کند صفحات با کیفیت بسیار معتبر، محتوای با ساختار عالی که بسیار مرتبط و مناسب است و برای یک تجربه کاربری عالی بهینه شده‌اند و نزدیک‌ترین پاسخ منطبق با درخواست شما پیدا شود.

 

MYTH#16

من به استراتژی بهینه سازی برای موبایل نیازی ندارم.

 

راز شانزدهم: من به استراتژی بهینه‌سازی برای موبایل نیازی ندارم.

در بهار سال 2015، گوگل یک الگوریتم به روزرسانی که Mobilegeddon نامیده می شود داشت که استفاده موبایل پسند بودن گوگل را به عنوان یک سیگنالی برای رتبه‌بندی گسترش داد. به روز رسانی به وب‌سایت‌هایی که از نظر موبایل کاربرپسند هستند هدیه می‌دهد و به آن‌هایی که به طور کامل برای موبایل در نتایج جست‌وجوی موبایلی بهینه نشده‌اند پنالتی می‌دهد.

پس از تحلیل بیش از 15000 وب سایت از مشتریان ما، چیزی که ما در اینجا پیدا کردیم به این شرح است: وب‌سایت‌هایی که از نظر موبایل کاربرپسند نیستند به طور متوسط 5% کاهش ترافیک داشته‌اند. در صورتیکه در 2009 وب‌سایت خود را فریاد بزنید، بهتر است در مورد یک استراتژی کامل برای مدرن و پیشرفته کردن وب‌سایت خود فکر کنید و آن را با انتظارات مشتری در یک خط همراه سازد. در صورتیکه شما با به وسیله تکنولوژی‌هایی که در مکان خود دارید محدود شده‌اید، ممکن است زمان آن فرا رسده باشد که به یک پلت فرم پیشرفته حرکت کنید که یک تجربه Responsive را ارسال می‌کند.

یک تجربه ایده‌آل برای کاربران شما و عملکرد شخص شما اجرای طرح Responsive است. طرح Responsive سبب می‌شود صفحه شما توسط مخاطباتان پذیرفته شود و اطلاعاتی که سایز و بزرگنمایی مناسبی دارند نمایش داده خواهد شد و چیزی که توسط کاربر از دستگاه خوانده می‌شود بسیار آسان خواهد بود.

نکته: برای مشتریانی که وب‌سایت شما را با HubSpot دارند، شما به طور خودکار یک طرح خودکار دریافت می‌کنید که شامل سایت COS[1] می‌شود. وب سایت شما بهتر است به صورت پیش‌فرض از نظر موبایلی کاربرپسند باشد و از هر دستگاه و ابزاری به دید مخاطبان خوش بنشیند.



[1] Content Optimization System

 



نظرات و پیشنهادات لطفا دیدگاه های خود را در ارتباط با مطلب فوق با ما در میان بگذارید.
ایمیل شما
 
موضوع
نظر / پیشنهاد
 
لطفاً کد موجود در تصویر راوارد کنید