ورود کاربران

نام کاربری:     کلمه عبور:  
  مرا به یاد داشته باش

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

ایمیل (نام کاربری):     کلمه عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
  گزارش ارزیابی سایت

سئو SEO : افسانه 11و 12 سئو از 17 افسانه ای که در سال 2016 کارایی ندارند

بازگشت به لیست
خلاصه ای از دستورالعمل
نـوع عملیـات : سئو
اولویت انجـام : متوسط
سختی اجراء : متوسط
متوسط امتیاز : 100
مرور دستورالعمل راز یازدهم: تجربه کاربری خوب یک پاداش است نه یک نیاز. راز دوازدهم: SEO محلی مهم نیست.
شرح جزئیات
fiogf49gjkf0d

MYTH#11

تجربه کاربری خوب یک پاداش است نه یک نیاز.

 

راز یازدهم: تجربه کاربری خوب یک پاداش است نه یک نیاز.

گوگل شروع به فراهم آوردن نتایج بهتر برای کاربرانش کرده است، آن ها توانایی این را داشتند که بر روی الگوریتم جست‌‌وجو آن ها سرمایه‌گذاری کنند. از طریق این سرمایه‌گذاری، آن‌ها شروع به ترکیب معیارهای جدید مانند یک تجربه کاربری و تعامل کاربری به الگوریتم رتبه بندی خود می‌کنند.

این حساسیت را ایجاد می‌کندکه در صورتیکه گوگل شما را به یک صفحه وب بفرستد، می‌خواهد اطمینان حاصل کند که شما یک تجربه کاربری خوب روی آن صفحه داشته باشید. آن‌ها می خواهند اطمینان حاصل کنند که این صفحات بعد از تمام این حرف‌ها یک بیزینس هستند، بنابراین آن‌ها می‌خواهند کاری کنند که کاربران لذت ببرند.

در مورد آن از نقطه نظر موتورهای جست‌وجو نگاه کنید. آن‌ها خودشان صفحه وب را ایجاد نمی‌کنند اما آن‌ها بر روی آن صحه می‌گذارند. آن‌ها احتیاج دارند که اطمینان حاصل کنند که کاربران یک تجربه کاربری خوب بر روی صفحه داشته باشند و سبب بازگشت کاربران به گوگل شوند.

به منظور بهبود تجربه کاربری ، شما می‌خواهید بر روی مسائلی مانند زمان لودینگ صفحه، Bounce Rate ، زمان روی صفحه،تعداد بازدید هر صفحه، و تا چه حد یک شخص از Scroll استفاده می‌کند و به پایین صفحه هدایت می‌شود فکر کنید. به طور کلی یک هدف ایجاد محتوای با کیفیت می‌تواند به این گونه باشد که مردم بتوانند آن را به طور کامل خلاصه کنند و لذت ببرند. محتوای شما به طور طبیعی رتبه شما را از نظر موتورهای جست‌وجو ارتقا می‌دهد و به محتوای شما کمک می‌کند که در صدر جست‌وجو قرار بگیرد.

در کجا شما استراتژی SEO را می‌توانید داشته باشید وقتیکه شما لینک دریافت می‌کنید،titleها، و یا محتوای تحت پوشش؟ اطمینان حاصل کنید که تجربه کاربری شما، سبب بازگشت کاربران به سایت می‌شود.
 

MYTH#12

SEO محلی مهم نیست.

راز دوازدهم: SEO محلی مهم نیست.

این اسطوره نمی‌تواند بیشتر از یک حقیقت باشد. در صورتیکه شما یک بیزینس محلی هستید، بهینه‌سازی برای موتورهای جست‌وجو به شما کمکی نخواهد کرد، اما کمک می‌کند توسط افرادی که به شما نزدیک هستند شناسایی شوید و بیشتر دوست داشته باشند که از شما خرید کنند.

با هدف رو به جلو، گوگل مطابق با گام‌ها، برای بیان کردن بهترین محتوای محلی به سطح نتایج جست‌وجو ادامه خواهد داد. به اثبات این قضیه احتیاج دارید؟ در جولای 2014، گوگل یک قدم بزرگ در این مسیر با انتشار الگوریتم Pigeon خود برداشت. الگوریتم رتبه‌بندی جست‌وجوی محلی بیشتر شبیه رتبه‌بندی موتورهای جست‌وجوی سنتی عمل می‌کند. گرفتن صدها سیگنال رتبه‌بندی به حساب کاربری شما. الگوریتم Pigeon همچنین راهی را که گوگل در هنگام تثبیت رتبه ارزیابی می‌کند بهبود می‌دهد.

خط نهایی: احتمالاً در حال حاضر مسائل مربوط به SEO محلی خیلی نسبت به گذشته اتفاق می‌افتد. در صورتیکه شما یک بیزینس محلی هستید، داشتن یک وب‌سایت برای گرفتن رنک خیلی خوب در لیست‌‌های جست‌وجوی محلی گوگل کافی نخواهد بود. در صورتیکه شما بخواهید به خوبی رتبه بگیرید، شما نیاز به رمزگشایی، بازبینی و بهبود یک صفحه بیزنس google+ دارید. (ارجاع به این موضوع که صفحه گوگل، صفحه بیزینس من است). در صورتیکه شما بخواهید ترافیک خود را از دید گوگل افزایش دهید، با صفحه گوگل خود به مانند وب‌سایت خود رفتار کنید و بر این اساس آن را بهبود دهید. در نتیجه در صفحه Google+ خود به طور کامل اطلاعات مربوط به بیزنس خود را معرفی کنید اعم از نام کامل بیزینس، کشور محلی بیزنس.

 



نظرات و پیشنهادات لطفا دیدگاه های خود را در ارتباط با مطلب فوق با ما در میان بگذارید.
ایمیل شما
 
موضوع
نظر / پیشنهاد
 
لطفاً کد موجود در تصویر راوارد کنید