ورود کاربران

نام کاربری:     کلمه عبور:  
  مرا به یاد داشته باش

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

ایمیل (نام کاربری):     کلمه عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
  گزارش ارزیابی سایت

سئو SEO : افسانه 9و10 سئو از 17 افسانه ای که در سال 2016 کارایی ندارند.

بازگشت به لیست
خلاصه ای از دستورالعمل
نـوع عملیـات : SEO
اولویت انجـام : متوسط
سختی اجراء : متوسط
متوسط امتیاز : 100
مرور دستورالعمل راز نهم : صفحه اصلی به محتوای زیادی نیاز دارد. راز دهم: هرچه صفحات سایت شما بیشتر باشد بهتر است.
شرح جزئیات
fiogf49gjkf0d

MYTH#9

صفحه اصلی محتوای بسیار زیادی نیاز دارد.

راز نهم : صفحه اصلی به محتوای زیادی نیاز دارد.

آیا هرگز از یک صفحه وب گذر کرده‌اید که با یک سری متن کپی شده پر شده باشد؟ یا در مقابل، یک صفحه وب بدون هیچ متنی که از خود داشته باشد؟ در مورد صفحه اصلی خود به عنوان یک درگاهی به بیزینس خود فکر کنید. آن را تصور کنید. این شانسی برای شماست که اولین نقطه عطف خود را بسازید و مشخص کنید که صفحه شما در مورد چیست. ممکن است که ارزش شما آسان باشد. در این مورد، فقط یک ورود ساده حساسیت ایجاد می‌کند. مخصوصاً وقتی اسم آن Drop box است.

برای اکثر بازاریاب‌ها، اگرچه، نیازی بیشتر از میزان محتوا وجود دارد. محتوای صفحه اصلی شما بایستی به اندازه‌ای باشد که مشخص کند شما چه کسی هستید، چه کاری انجام می‌دهید، کجا مستقر هستید(در صورتیکه شما local هستید)، مقدار پیشنهادی، و مخاطبان شما بایستی چه کاری بعد از آن انجام دهند. این مخاطبان بهتر است با رضایت مندی سایت شما را ترک کنند نه با ضعف و بدون رضایت و مخصوصاً بدون گیج شدن.

 
 

MYTH#10

هرچه صفحات سایت شما بیشتر باشد بهتر است.

راز دهم: هرچه صفحات سایت شما بیشتر باشد بهتر است.

برخی از مردم بر روی این نکته تاکید می‌کنند که هرچه صفحات شما بیشتر باشد، شما ترافیک بیشتری را به سمت سایت خود خواهید آورد. به عنوان مثال ساخت لینک، ایجاد محتوا فقط به منظور داشتن صفحات بیشتر به شما کمک نخواهد کرد. اطمینان حاصل کنید که شما بر روی کیفیت محتوای خود تمرکز می‌کنید و نه کمیت آن. در صورتیکه شما محتوای خوبی نداشته باشید، شما رتبه خوبی دریافت نخواهید کرد و تمام آن صفحاتی که شما ایجاد کرده‌اید به هدف شما کمکی نخواهد کرد.

به صورت منطقی، به این صورت فکر می‌کنید که هر چقدر رد پای شما بیشتر باشد بهتر می‌توانید رتبه بگیرید اما به همین سادگی هم درست نیست.

نخست، هرآنچه که شما منتشر می‌کنید ایندکس نمی‌شوند. دوم ،گاهی اوقات، صفحات ایندکس می شوند اما در ایندکس و فهرست باقی نمی‌مانند. و سوم فقط به این دلیل که شما صفحاتی ایندکس شده دارید به این معنی نیست که شما واجد شرایط گرفتن ترافیک زیادی هستید.

متاسفانه، کسانی که در تلاش برای داشتن تعداد زیادی صفحه بر روی سایت خود هستند، همچنین تمایل به نادیده گرفتن محتوای خود دارند. و در واقع هر دو شکل دشوار است. هدف بایستی این باشد که چه چیزی مناسب‌ترین و مربوط‌ترین است. محتوای خود را در بهترین حالت ممکن قرار دهید.

با معرفی در فوریه 2011، بروزرسانی‌های الگوریتم پاندای گوگل در کشف محتوای بد، بهتر و بهتر خواهد شد. امروزه در صورتیکه شما محتوای ضعیفی داشته باشید، ممکن است که با پنالتی گوگل مواجه شوید، بنابراین اطمینان حاصل کنید که محتوای بسیار قوی ای ایجاد کرده‌اید و کاربران تمایل به خواندن آن داشته باشند.

در گذشته، برای گرفتن رتبه در موتورهای جست‌وجو، سئو تماماً درباره دستکاری داده‌ها و کلمات کلیدی بود. اگرچه با نشت راهنمای ارزیابی کیفیت توسط گوگل، مثل روز روشن است که سئوی پیشرفته تماماً در مورد افزودن کیفیت به محتوا  نسبت به کمیت است. ما تمام استراتژی محتوای خود را به این سمت منتقل کردیم که درباره کاربر باشد، با ایجاد محتوای جذاب است که مخاطبان خود را وادار به عمل می‌کنند.

 



نظرات و پیشنهادات لطفا دیدگاه های خود را در ارتباط با مطلب فوق با ما در میان بگذارید.
ایمیل شما
 
موضوع
نظر / پیشنهاد
 
لطفاً کد موجود در تصویر راوارد کنید