ورود کاربران

نام کاربری:     کلمه عبور:  
  مرا به یاد داشته باش

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

ایمیل (نام کاربری):     کلمه عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
  گزارش ارزیابی سایت

سئو SEO : افسانه 7و8 سئو از 17 افسانه ای که در سال 2016 کارایی ندارند.

بازگشت به لیست
خلاصه ای از دستورالعمل
نـوع عملیـات : SEO
اولویت انجـام : متوسط
سختی اجراء : متوسط
متوسط امتیاز : 100
مرور دستورالعمل 7-کلمات کلیدی باید دقیقاً تطابق داشته باشد. 8-H1 مهم ترین عنصر صفحه است.
شرح جزئیات
fiogf49gjkf0d

MYTH#7

کلمات کلیدی باید دقیقاً تطابق داشته باشد

راز هفتم: کلمات کلیدی باید دقیقاً مطابقت داشته باشد.

لازم نیست کلمات کلیدی در طول یک قطعه محتوا کلمه به کلمه تکرار شود. به خصوص شما می‌خواهیداز کلمه کلیدی و یا کلمات کلیدی در تیترها برای تاثیرگذاری بیشتر بر روی مخاطبان  استفاده کنید. هدف بایستی  نوشتن یک تیتر ستاره‌ای باشد(بعضی جاها 4 تا 9 کلمه) که به صورت واضح توضیح دهد که این قطعه محتوا در مورد چیست.

هیچ چیز بدتر از داشتن یک تیتر که با کلمات و عبارات کلیدی احاطه شده باشد نیست. بدتر از آن، این است که یک کلمه کلیدی مرتباً تکرار شده باشد.

این قانون فقط برای تیترها نیست بلکه برای محتوای صفحه نیز هست. بهتر است هدف برای خوانندگان اجرا شود نه برای موتورهای جست‌وجو.

چاشنی کلمات کلیدی، عمل نشان دادن در قالب اصطلاحات و عبارات کلیدی بر روی صفحه تا حد ممکن است. خود گوگل، Matt Cutts در سال 2007هشدار داد . در برابر چاشنی زیادی کلمات کلیدی در صفحه خود برای گرفتن رتبه بالاتر در نتایج جست‌وجو بایستید. برخی از وب مستران این موضوع را جدی نمی‌گیرند تا زمانیکه گوگل به طور مداوم با به روز رسانی جدید بیاید. مانند پاندا، هر سال محتوای بد را مورد هدف قرار می‌دهد.

چاشنی زیادی کلمات کلیدی 100% در مقابل خط راهنماهای وب مستران گوگل است و این یک بازی خطرناک است. چرا که الگوریتم‌های گوگل هر سال پیشرفته‌تر می‌شوند، این کار به مانند این است که شما بخواهید از گوگل پنالتی بگیرید.



 

MYTH#8

H1 مهم ترین عنصر صفحه است.

راز هشتم: H1 مهم ترین عنصر صفحه است.

H1 هنوز هم مهم است اما مهم ترین نیست. در مورد ساختار محتوای خود بر روی صفحه به عنوان یک طرح کلی فکر کنید. این یک رویکرد ارائه اطلاعات به کاربران و موتورهای جست‌وجو است. اینکه چه چیزی را در Title صفحه انتخاب می‌کنید مهم نیست چون Title تاثیر زیادی بر روی طرح کلی SEO ندارد. این تگ Title ( چه H1 باشد یا H2،H3 و ...) فقط به منظور رعایت کردن فرم کلی استفاده می‌شود.H1 یک بخش از CSS شما خواهد بود که یک طراح آن‌ها را با هم جمع می‌کند. این قبلاً مهم بود اما موتورهای جست‌وجو این روزها باهوش‌تر می‌شوند و متاسفانه مردم در مورد این تا حد مرگ فریب خورده‌اند. بنابراین واقعاً مهم نیست که چه تگ هدری استفاده می‌کنید در زمانی که شما مهم‌ترین مفاهیم خود را نزدیک به بالای صفحه قرار می‌دهید. به یاد داشته باشید که شما نخست در حال بهبود صفحه خود برای کاربران باشید. شما می‌توانید به وسیله تیترهای خود به کاربران بگویید که صفحه شما درباره چیست.
 



 

 



نظرات و پیشنهادات لطفا دیدگاه های خود را در ارتباط با مطلب فوق با ما در میان بگذارید.
ایمیل شما
 
موضوع
نظر / پیشنهاد
 
لطفاً کد موجود در تصویر راوارد کنید