ورود کاربران

نام کاربری:     کلمه عبور:  
  مرا به یاد داشته باش

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

ایمیل (نام کاربری):     کلمه عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
  گزارش ارزیابی سایت

سئو SEO : افسانه 5و 6 سئو از 17 افسانه ای که در سال 2016 کارایی ندارند.

بازگشت به لیست
خلاصه ای از دستورالعمل
نـوع عملیـات : SEO
اولویت انجـام : متوسط
سختی اجراء : متوسط
متوسط امتیاز : 100
مرور دستورالعمل 5-متای توضیحات تاثیر بسیار زیادی در بهینه سازی موتورهای جست و جو دارد. 6-بهینه سازی کلمات کلیدی، یک کلید مهم برای دستیابی به سئو است.
شرح جزئیات
fiogf49gjkf0d

MYTH#5

متای توضیحات تاثیر بسیار زیادی در بهینه سازی موتورهای جست و جو دارد.

راز پنجم : متای توضیحات (Meta Description) تاثیر بسیار زیادی در بهینه سازی موتورهای جست و جو دارد.

متای توضیحات، صفات HTML هستند که به طور معمول محتوای صفحات وب را توصیف می‌کنند. شما آن‌ها را قبلاً در صفحات نتایج موتور جست و جوی گوگل دیده‌اید (SERPS[1]) ، که معمولاً این توضیحات به صورت قطعه ای به عنوان پیش نمایش کل سایت در نتایج جست و جو موتورهای جست و جو مانند گوگل، یاهو و... دیده می شوند. در نتیجه ممکن است این حساسیت را ایجاد کند که الگوریتم گوگل از این متا در تعیین رتبه بندی استفاده می کند،....... درست است؟ درست، ولی نه خیلی زیاد.

گوگل اعلام کرد که تمام روش‌های گذشته در سال 2009، متای توضیحات و متای کلمات کلیدی هیچ ارتباطی با رتبه بندی موتورهای جست و جو ندارد. این طور هم که می گویند نیست ولی به طور کلی این متاتگ‌ها برای موتورهای جست و جو دیگر چندان اهمیتی ندارد. اما در مقابل داشتن این متاتگ ها یک فرصت عالی برای شما ایجاد می کند تا خود را از هم صنفان و هم ردیفان خود جدا کنید و جست و جوگران را متقاعد کنید که صفحه شما واقعا ارزش خواندن و بازدید را دارد.

داشتن یک ارتباط، متاتگ توضیحات می تواند تفاوتی میان جست و جوگری که بر روی صفحه شما کلیک می‌کند و کسی که بر روی صفحه ای دیگر کلیک می‌کند ایجاد کند. حدس بزنید چه می شود: نرخ کلیک، اولین فاکتور رتبه بندی گوگل در سال 2015 است.



[1] Search Engine Result Pages

 

MYTH#6

بهینه سازی کلمات کلیدی، یک کلید مهم برای دستیابی به سئو است.

 

راز ششم : بهینه سازی کلمات کلیدی، یک کلید مهم برای دستیابی به سئو است.

تا زمانیکه موتورهای جست و جو قادر به ورود به مغز ما و خواندن ذهن ما نباشند، نیاز بداریم تا از زبان نوشتاری برای ایجاد پرسش و پاسخ‌های جست و جو استفاده کنیم. به بیان دیگر نیاز داریم از کلمات کلیدی برای برقراری ارتباط استفاده کنیم. مهم است که شما محتوای خود را دقیقاً مطابق با هدف خود انتخاب کنید، اما در حال حاضر گوگل از ارتباط معنایی نهفته[1]، که در فوریه 2004 قابل درک بود و با هر آپدیت موتورهای جست و جو بیشتر و بیشتر می شود استفاده می‌کند.

با این نوع ایندکس گذاری، عنکبوت های موتورهای جست‌وجو در محتوای یک صفحه وب می خزند، و رایج ترین کلمات و عبارات ترکیب می شوند و به عنوان کلمات کلیدی صفحه شناسایی می شوند. LSI هم چنین به دنبال مترادفاتی می گردد که مرتبط با کلمات کلیدی صفحه شماست.

امروزه، بهینه سازی صفحات شما برای تجربه کاربری مهم است، که بدین معناست که شما مجبور نیستید که کلمات کلیدی خود را به صورت کلمه به کلمه در محتوا قرار بدهید. محتوا را برای کاربر بنویسید. با استفاده از مترادف و زمینه‌های مرتبط، موتور جست‌وجو هدف اصلی شما را خواهد فهمید.

به این صورت می توان گفت، دیگر برای گوگل مهم نیست که تلاش کند کلماتی که در موتور جست‌وجویش نوشته می‌شود را با کلمات کلیدی یک صفحه وب مطابقت دهد. در عوض، در تلاش برای درک مقصود و هدف پشت کلمات کلیدی است که شما جست‌وجو می‌کنید، بنابراین می‌تواند هدف آن را با محتوای مرتبط و با کیفیت بالا مطابقت دهد.

خط آخر: موتورهای جست‌وجو در آینده قصد تنبیه کسانی را که کلمات کلیدی بی استفاده را به کار می‌گیرند و یا به صورت غیرماهرانه از کلمات کلیدی استفاده می‌کنند و یا اینکه Title صفحه خود را مطابق با کلمات کلیدی بهینه نمی‌کنند ندارند. اما این موتورهای جست‌وجو همچنان به تنبیه کسانی که از کلمات کلیدی به صورت بیش از حد و در تعداد بالا استفاده می‌کنند ادامه می‌دهد.


[1] Latent Semantic Indexing(LSI)

 



نظرات و پیشنهادات لطفا دیدگاه های خود را در ارتباط با مطلب فوق با ما در میان بگذارید.
ایمیل شما
 
موضوع
نظر / پیشنهاد
 
لطفاً کد موجود در تصویر راوارد کنید