ورود کاربران

نام کاربری:     کلمه عبور:  
  مرا به یاد داشته باش

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

ایمیل (نام کاربری):     کلمه عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
  گزارش ارزیابی سایت

سئو SEO : افسانه 3و 4 سئو از 17 افسانه ای که در سال 2016 کارایی ندارند.

بازگشت به لیست
خلاصه ای از دستورالعمل
نـوع عملیـات : SEO
اولویت انجـام : متوسط
سختی اجراء : متوسط
متوسط امتیاز : 100
مرور دستورالعمل 3-داشتن یک سایت امن (داشتن HTTPS ) مهم نیست 4-سئو تماماً در مورد رتبه بندی است.
شرح جزئیات
fiogf49gjkf0d

MYTH#3

داشتن یک سایت امن (داشتن HTTPS) مهم نیست

راز سوم : استفاده از HTTPS مهم نیست!!!!

آیا تاکنون توجه کرده‌اید که برخی از URL ها با HTTP شروع می شوند و برخی دیگر با HTTPS؟؟ شاید متوجه شده باشید که این S اضافی اغلب برای سایت‌هایی است که شما در حال جست و جوی اطلاعات مهم و دریافت اطلاعات مهم و حساس از این سایت ها هستید برای مثال هنگامیکه شما در حال پرداخت آنلاین هستید.

برای آنکه به طور ساده تر بیان کنم، قرار دادن S اضافی بدین معنی است که ارتباط شما با آن وب سایت به صورت رمزنگاری شده است در نتیجه هکرها و سارقان اطلاعاتی نمی توانند داده های شما را رهگیری کنند. این تکنولوژی که به یک s قدرت می دهد تکنولوژی SSL خوانده می شود که برای لایه سوکت امن[1] است.

در آگوست سال 2014 گوگل اعلام کرد که شروع به استفاده از HTTPS به عنوان سیگنالی برای الگوریتم های رتبه بندی خود کرده است، که این بدان معنی است که در صورتیکه وب سایت شما هنوز بر استاندارد HTTP تاکید دارد، رتبه بندی شما میتواند شما را آزار دهد.

در حال حاضر، HTTPS هنوز هم به عنوان یک سیگنال روشن با اثر کمتر از 1% جهانی نمایش داده شده بر طبق آمار گوگل است. در نتیجه اگرچه واضح است که گوگل از تمام سایت ها می خواهد که به سمت امنیت بیشتر با استفاده از پروتکل HTTPS حرکت کنند، در صورتیکه هنوز از این تکنولوژی برای سایت خود استفاده نکردید نگران نباشید. فاکتورهای بسیار مهم تری وجود دارند که گوگل به آن ها نگاه می کند، به عنوان مثال محتوای با کیفیت بالا و فعال در سایت.

SSL یک تکنولوژی امنیتی استاندارد برای انتشار یک لینک رمز شده بین یک وب سرور و یک مرورگر است. این لینک اطمینان می‌دهد که تمام داده‌هایی که بین وب سرور و مرورگر تبادل می شود به صورت شخصی و خصوصی باقی می ماند.

SSL.com

 



[1] Secure Socket Layer

MYTH#4

سئو تماماً در مورد رتبه بندی است.

راز چهارم : سئو تماماً در مورد رتبه بندی است.

در حالیکه یک ارتباط قوی بین مکان نتایج جست‌وجو و نرخ کلیک وجود دارد رتبه بندی یک هدف عالی نهایی که قبلاً بود نیست.

مطالعه در زمینه نرخ کلیک و رفتار کاربران نشان داده است که جست‌وجوگران علاقه‌ای به اولین نتایج جست‌وجو که توسط گوگل نشان داده می شوند دارند، به طور معمول سه نتیجه اول. اگرچه مطالعات هم چنین نشان می دهد که نتایج اولیه صفحات بعدی جست و جو در صفحات بعدی گوگل همان رفتار مشابه جست و جو در صفحه اول نتایج گوگل است. نتایج تحقیقات نشان می  هد که سه صفحه اول حاصل از جست و جو در نتایج گوگل بیشترین نرخ کلیک را دارند. حتی خیلی قبل تر که این چیزها پذیرفته شد، رتبه ها دلیل بر موفق بودن نیست. به طور تئوری شما می توانید در یک حوزه  رتبه بگیرید ، ترافیک زیادی دریافت کنید ، اما سکه ای از آن به دست نیاورید. آیا این همان چیزی است که شما واقعاً می خواهید؟ من که اینگونه فکر نمی کنم.

این یک تصور غلط است که رتبه های بالاتر به معنی ترافیک جست‌وجو بیشتر است. این درست است که مردم لیست شما را در نتایج جست وجوی گوگل می بینند اما این بدان معنی نیست که شما تعداد کلیک بیشتری دریافت خواهید کرد. دلایل زیادی برای این موضوع وجود دارند:

  1. شما استراتژی درستی برای کلمات کلیدی ندارید چرا که شما سعی در گرفتن رتبه برای کلماتی دارید که به حوزه و محتوای شما نامربوط است.
  2. متای توضیحات شما (meta description)  کاربران را به سایت شما دعوت نمی کند و برای کاربران جذابیت ندارد.

برای حل این مشکلات، سعی کنید از google AdWords برای ایجاد یک استراتژی عالی در زمینه کلمات کلیدی مربوط به بیزنس خود استفاده کنید و مطمئن باشید با استفاده از یک متای توضیحات[1] عالی می توانید ترافیک بیشتری دریافت کنید.

این یک قاعده سرانگشتی مناسب خواهد بود درباره اینکه چه توضیحاتی شما را جذب می کند تا بر روی آن کلیک کنید.

 

رتبه بندی برای چیست؟ من مطمئنم همه ما به یاد داریم که آن ها شما را به #1 نتایج گوگل خواهد آورد. اما آنها هرگز به شما نمی گویند که این کار برای چیست. به جای نگرانی در مورد رتبه بندی، خوانندگان شما تعداد بیشتری مشتری برای شما خواهند آورد چرا که آن ها محتوای شما را به اشتراک خواهند گذاشت.

Alisa Meredith


[1] Meta Description

 

 

 

 



نظرات و پیشنهادات لطفا دیدگاه های خود را در ارتباط با مطلب فوق با ما در میان بگذارید.
ایمیل شما
 
موضوع
نظر / پیشنهاد
 
لطفاً کد موجود در تصویر راوارد کنید