ورود کاربران

نام کاربری:     کلمه عبور:  
  مرا به یاد داشته باش

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

ایمیل (نام کاربری):     کلمه عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
  گزارش ارزیابی سایت

سئو SEO : افسانه 1و 2 سئو از 17 افسانه ای که در سال 2016 کارایی ندارند

بازگشت به لیست
خلاصه ای از دستورالعمل
نـوع عملیـات : SEO
اولویت انجـام : متوسط
سختی اجراء : متوسط
متوسط امتیاز : 100
مرور دستورالعمل ایده اینکه شما باید سایت خود را به گوگل معرفی کنید تا در نتایج گوگل و یا گرفتن رتبه شانسی داشته باشید بی‌معنی است. ساخت لینک را در ساختاری متفاوت نسبت به گذشته که عادت داشتید بسازبد.
شرح جزئیات
fiogf49gjkf0d

 

MYTH#1   من باید سایتم را به گوگل معرفی کنم.

راز اول: سایت خود را به گوگل معرفی کنید.

 

 

درحالیکه یک سازمان برای معرفی سایت خود می تواند URL سایتش را به گوگل به طور مستقیم معرفی کند، یک موتور جست‌وجو مانند گوگل هنوز هم می‌تواند سایت شما را بدون اینکه آن را معرفی کنید پیدا کند و Matt Cutts به طور کامل این موضوع را تشریح می‌کند.

حتی اگر شما سایت خود را به گوگل معرفی کنید، این کار هیچ تضمینی ارائه نمی‎‌دهد، عنکبوت‌ها سایت شما را به مرور زمان پیدا و ایندکس می‌کنند، در نتیجه نگران این نباشید که حتما باید سایت خود را به گوگل معرفی کنید. اگر دوست دارید که از Matt بیشتر بیاموزید که گوگل چگونه کار می‌کند این ویدیو را نگاه کنید.

 

وقتی شما در گوگل جست‌وجو کنید، در واقع شما وب را جست‌وجو نمی‌کنید. شما در حال جست‌وجوی فهرست صفحات وب گوگل هستید یا دست‌کم بیشترین تعداد صفحه وب که مبتنی بر جست‌وجوی شماست.

ما این کار را با برنامه‎‌های نرم‌افزاری که عنکبوت نامیده می‌شوند انجام می‌دهیم. عنکبوت‌ها شروع به جذب صفحات جدید می‌کنند، سپس آن‌ها لینک‌ها را در آن صفحات دنبال می‌کنند و صفحاتی را که به آن اشاره می‌کنند جذب می‌کنند و تمام لینک‌ها را در آن صفحات جذب می‌کنند و صفحاتی که را به آن‌ها لینک می‌کنند نیز جذب می‌کنند و غیره. هنوز در حالیکه ما در حال ایندکس کردن شاخه‌هایی از صفحات وب هستیم، تعداد بسیار زیادی از صفحات وب بر روی هزاران ماشین ذخیره شده‌اند.

 (Matt cutts in lesson 1.3 of How Search Works)

 

 

MYTH#2  تعداد لینک بیشتر بهتر از محتوای بیشتر است

راز دوم :تعداد لینک بیشتر بهتر از محتوای بیشتر است.

در گذشته ساخت لینک‌ها تا هر تعداد ممکن بدون تحلیل و آنالیز دامنه لینک‌ها اینگونه بود که به طور معمول سئو اینچنین کار می‌کرد و در نتیجه وب‌سایت شما مطمئن بود که رتبه بهتری می‌گیرد. ساخت لینک هنوز هم از مهم‌ترین فاکتورهای گرفتن رتبه است. با توجه به معیاربندی موتورهای جست‌وجو این فاکتور هنوز هم جزو پنج فاکتور مهم در رتبه‌بندی است اما بایستی شما یاد بگیرید که ساخت لینک را در ساختاری متفاوت نسبت به گذشته که عادت داشتید بسازبد.

مطابق با الگوریتم penguin2.0 که در ماه may در سال 2013 بیرون آمد، تمامی این‌ها تغییر کرد. امروزه تمرکز بر روی ساخت لینک‌های با کیفیت، مهمتر از تعداد لینک‌های ساخته شده است . به بیان دیگر کیفیت مهمتر از کمیت است. گاهی اوقات تعداد لینک‌های کم‌تر در صورتیکه بدانید چگونه آن‌ها را در راه‌های مهم و ارزشمند به کار بگیرید بهتر است.

این همان چیزی است که اغلب اوقات با یک سوال می‌آید " بر چه چیزی بهتر است سرما‌یه‌گذاری کنم؟ ساخت لینک و یا تولید محتوا؟" لینک‌ها یک بخش مهم برای اعتبار بخشیدن به وب‌سایت شما هستند، اگرچه در صورتیکه شما بودجه‌ای برای سرمایه‌گذاری بر روی وب‌سایت خود داشته باشید من به شما توصیه می‌کنم کسی را استخدام کنید که برای شما بنویسد.

اغلب اوقات، هنگامیکه بیزنس‌ها شخصی را استخدام می‌کنند تا برای آن‌ها لینک‌سازی کند، آن‌ها بر روی تعداد لینک تمرکز می‌کنند و نه کیفیت لینک. اما ساخت لینک در حال حاضر یک مسابقه عدد بیش نخواهد بود. شما باید بر روی ساخت لینک‌هایی تمرکز کنید که با محتوای سایت شما مرتبط است.

هنگامیکه شما بر روی محتوا سرمایه‌گذاری می‌کنید، این محتواها می‌تواند در صفحات مختلف، وبلاگ‌ها، پست‌های مهمان در سایت‌های دیگر مورد استفاده قرار بگیرد، تمام انواع محتواهایی که می‌توانند با خود لینک نیز به همراه بیاورند.



نظرات و پیشنهادات لطفا دیدگاه های خود را در ارتباط با مطلب فوق با ما در میان بگذارید.
ایمیل شما
 
موضوع
نظر / پیشنهاد
 
لطفاً کد موجود در تصویر راوارد کنید